Merhaba kızlar benim yumurtalıklarımda inanılmaz bir ağrı ve vücudumda çok halsizlik var bugün test verdim 1.20 çıktı betam. Reglime 7 gün var. Sizce ihtimal var mıdır? Yoksa evham mı yapıyorum.. bugün döllenmeden sonra 8. günüm normalde internette 8. Günde beta hcg testiyle çıkar diyorlar ama bazıları da regl olmadan karar verme diyor. Kafam karıştı