Sedamete Merhabalar kızlar 24 saatlik idrar biriktiriyorum doktora soramadım gebelik zehirlenmesinden mi şüphe ediliyor spot değeri mi ne o yüksek çıkmış galiba başına gelen oldu mu ve eğer zehirlenmeyse neler yapılıyor
hunilimom Sedamete ben 24 saatlik idrarı tansiyon için topladım protein kaçağı felan varsa sizde o yüzde. İstemiş olabilir
Tubammtekin Sedamete bendende istendi bugün ama hiçbirşey açıklanmadı bana istenmeyen testler var onlarıda ver bugün dedi o kadar
bebekveannesiii Sedamete Hamileyken tansiyonum yüksek çıktı hastane de yattım o sıra vermişlerdi bı kutu 24 saat buna yapacaksın diye protein de kaçak var mı diye bakmışlardı
Deniz3440 Bende böbrek taşı olduğu için yapılmıştı.Doktorunuz bilgi vermedimi size ?gebelik zehirlenmesi falan yoktu aşırı sancım vardı böbrek taşı olduğunu söylemişti doktorum idrar toplamada o yüzden yapılmıştı bende..
Sedamete Deniz3440 bende hiç bir ağrı filan yoktu rutin kontrolde idrar ve kan istedim sonuçtan sonra idrar yolu enfeksiyonu için ilaç verdi birde 24 saatlik idrar toplamamız lazım dedi enfeksiyon çok yüksek çıktığı için
hunilimom Sedamete evet hastaneye yatış veriliyor serumlarla destek veriliyor tansiyon takibi yapılıyor benim arkadaşım 2 haftadır yatıyor kacaktan benim tansiyonum vardı ama hiç protein kaçağı yoktu o yüzden ilaç kullandım
Ayse1719 Sedamete tansiyonuna bakilyorlar yuksekse tansiyon ilaci veriyorar ozaman sende seker tuz ve yagi kesmen gerekiyor eger protegin kacagi varsa zehirlenme oluyor ben olmustum 27 fatalikti
Tubammtekin Sedamete ben yarın sabahtan toplamaya başlıcam cuma sabahı vericem tansiyonuma bakmadılar benim
Sedamete Sedamete canım biraz yüksek çıktı benim ve tedavi uygulanmadı sadece tansiyonumu izleyip 14/9olursa o hastanenin aciline gitmemi söyledi.384 sonucum inşallah senin daha az çıkar
Sedamete Ayse1719 peki direkt sezaryene mi aldılar zehirlenme olunca yoksa beklediler mi ya ben korkuyorum çıkarsa protein bebek erkenden doğuma mı alınıyor diye