Selin_genis canım bende 15haftadayım,ikizlere hamileyim,hareket halinde tamam çarpıntı,nefes zorluğu oluyor bunu anlıyorumda,yatarak dinlenmede 120lere çıkıyor,kulaklarımda hissediyorum,normal dedi doktorum,o anda tansiyonunu ölç dedi,1-2gündür ölçüyorum çok şükür düşük çıkıyor tansiyonumda..