Pinkyy Sumisss şu anda 15.haftadayız ilk 2 ay gün içinde hafif hafif ağrıdı sanki adet olucakmışım gibi,5-10dakika sürüp geçiyordu,doktorumada sordum normal olduğunu söyledi,sizde kontrolünüzde sorun mutlaka
Mutlulugummm Benimde öyle 6 haftaligim normal sanırım birde gaz oluyo bende karnım davul gibi sisiyo kâşigim ağrıyı ...gece tuvalete çok kalkıyorum sizde varmi bunlar
Selin_genis Çok normal ben hatta adet olucam sandım sürekli korktum ama 16haftadayız bisey olmuyor korkma ve devam edicek ağrılar bitmiyor 👍
Mutlulugummm Selin_genis valla 4 veya 5 kere kalkıyorum uykunun en güzel yerinde dedim acaba bendemi sorun var😂😉
Nerm7n Çok normal tabiki rahim gün geçtikçe büyüyor. Bir canlı yetişiyor. Mucize 😍💫 çok dikkatli oturup kalkın ilk haftalar çok önemli ani hareketlerde 😉