SemaArin KIZLAR 5 Lİ 10 LU ALDIĞINIZ HASTANE ÇIKIŞLARINIZI ATABİLİRMİSNİZ RESİMLERİNİ HASTANEYE KAÇ TANE HANGİ TAKIMLARI GOTÜRECEKSİNİZ ACABA ? BEN HEYCANDAN HEPSİNİ GÖTÜRÜRÜM GİBİ GELİYOR 😂
KayraVeAnnesi_06 SemaArin İlk vereceğim kıyafet dışında 2 takım , 2 tulum , birde çekim için aldığım kıyafeti ekledim 🙏🏻
hilalmami SemaArin Teyzemiz bunu yaptırdı hastaneden çıkıcağımız gün bunu giydiricem yanımada 4-5 takım alırım diye düşünüyorum
Bernnnaaaa SemaArin ben isimli almadım pançodan 10lu hastane çıkışı aldım. 2 takım da ekstra koydum yeterli çünkü evim çok yalın birşey olursa alıp gelir annemler diye düşündüm🙂
Aselsmoms SemaArin https://mutluresim.com/image/q3rJQ https://mutluresim.com/image/q3wT9 bu iki takımı götürcem bende canım 🤗
enesayazmoom Ben 10 lu almadım 2 adet beşli aldım bunları koydum çantama 🥰😘 ilk kıyafetimiz de abisinin ilk hastane çıkışını koydum onu vericem ebeye
Meliyyke SemaArin https://www.minycenter.com.tr/minycenter-erkek-bebek-hastane-cikis-seti-8-li-ekru-mnt201e005/ bizimki bu. Hiç beğenmedim ama hediye işte mecbur kullanıcaz. Bana kalsa güzel isimli bi şey yaptırırdım. Annem de aldı bir hastane çıkışı. İkisini de götürürüm başka yok zaten. 1 tulum bir de takım götürürüm yeter 😊