En son 17 ekim adet oldum adetlerim düzenli bir şekilde 5 gün sürer ve 28 veya 30 gün sonra tekrar âdet olurum hâla olmadım hayal kırıklığı yasamaktan korkuyorum ve normal olduğunu düşünüyorum bir buçuk yaşında ki oğlumu emziriyorum diye sizce? Ve arkadaşlar adet gunu hesaplamam kafamı karıştırdı