Çok normal bu haftalarda. Psikolojini bunu yenmeye değil de bebişinin sana getirdiği bir rutin olarak düşün daha sonra geçiyor. Eğer vücudum bana yatmamı söylediyse yattım,uyumamı söylediyse uyudum. Belirli bi haftadan sonra bulantılar azaldığında o birkaç haftalık kısmı kapatırsın 🥰 tadını çıkar 😉