Bilgee_yel Nişanım pazartesi günü geldi ne kadar süre sonra doğumum olur sizin ne kadar süre sonra oldu?
Sehnazs5 Bilgee_yel nasıl geliyor nişan nasıl bir şey 37+3 üm bende anlamam falan diye korkuyorum ama turuncu gibi bir şeyler geliyor ama değil sanırım
Bilgee_yel Sehnazs5 sarı sümükümsü bir şey ama kanla birlikte geliyor anlarsınız lavabo ihtiyacım gelmişti peçete ile temizlerken hafif kan geldi temiz bir peçeteyle bir kez daha tam baktım devamında kanama falan gelmeyince nişan olduğunu anladım eğer devamında kanama gelseydi iç.kanama olurmuş
Bahaaaar 15 kasımda gece 00.30 da geldi , beyaz yani şeffaf bi pıhtı şeklindeydi bilye büyüklüğünde ama hala doğurmadım 😊
Bahaaaar Bilgee_yel 2-3 hafta hatta 1 ay öncesinden gelebiliyor doktoruma fotoğrafını gönderdim kendiside nişan olduğunu doğruladı