Kadriye28 6 haftalık hamileyim kızlar her gece korkuyorum bebeğe birşey olcak diye ya niye böyle oluyor düşünmekte istemiyorum ama aklım hep onda kötü birşey olsa diyorum belirti olir
Svgg Kadriye28 doktoruna sorduğunda herhangi Bi sıkıntı yoksa canım bebeğin sağlığında hamileliğinde senn sağlığında hiç korkma sen korktukça oda korkar hisseder senin üzüntünün korkunu
Zehragniken Kadriye28 daha cok uzun zaman var önünde canım. Stres yapmamaya çalış yoksa 9 ay nasıl geçer:)) Hiç korkma sen korkarsan bebeğin de stres altına girer. Günler oyle geçiyor ki bi bakmışsın kucağında
tubiii11 Kadriye28 seni çok iyi anlıyorum aynı şekildeydim bende, doktorum gayet sağlıklı görünüyor dedi ama sanki birşey olucakmış gibi hissediyorum tedirgin oluyorum . Annelik böyle birşey galiba 😍 7+4