Bence o soguncej bı durum değil canım o huy bende de var ben piskolaoga gittigimde bana tırnak yemek sinir sitresten moral bozukluğundan yada kafaya bişey takmaktan ileri gelen bı huy dedi tırnak yiyeceğin zaman biseyle ilgilen dedi o şekil yapıyorum ama bazen de ben tırnak yediğimi fark etmiyorum bile istemsiz olan bişey canım 😂