Aacemiianne Kızlar size daha öncede bu konuda sorum olmuştu tekrardan kafam karıştı önerilerinizi almak istedim. şubat sonu mart başı gibi doğum olacak ve ben yenidoğan olarak 4 tane hastane çıkışı aldım sadece diğer kıyfetlerini genelde 6-9 almışım ve uzun kol normalde aldıklarım küçük duruyordu 6-9 3-6 gibi geliyordu gözüme ama en son aldığım uzun kol 6 aylık tulumlar büyük geldi gözüme yaz ortası 3 aylık gibi olacak acaba uzun kol 6-9 ay kıyafetleri olmaz mı bebişe iade mi etsem bilemedim tecrübeli annelerimizin yorumlarını almak istedim 🙄🤭 2 tane tşört tulum aldım şu an onlarda 6 aylık çabuk büyür dediler ama hata mı yaptım acaba ya olmazsa
Edafmo Aacemiianne benimle ortalama aynı tarihler en geç 10 Mart görünüyor tarihim . Bende 0-3 ay takımlar 10 tane vardır Kısa kollu ve ip askılı zıbınlar 15 tane en az var Uzun kollu da 7-8 tane var. Bir tık kalın giydireceğimiz için kış bebeği malum, en içe uzun kollu zıbın zor oluyormuş o yüzden kısa kollu ve ipli çok aldım. 3-6 aldıklarım benim de var baharlık/kışlık/bir tık kalın olan ama onlar çok fazla değil. 3-6 aldıklarımın çoğunu yazlık aldım ben
Sibelcnr Aacemiianne benmde mart başı ve hic birsey almadim ilk bebegim yaz bebesiydi cok kolaydi simdi neyi nasl alcam bilmiyorum 😬
Aacemiianne Edafmo siz mantıklı alışveriş yapmışsınız ben şu an düşündükçe çok alakasız aldım gibi geliyor 🙄
Edafmo Aacemiianne benim ablam, abimin eşi ve yakın arkadaşım benden önce doğurdular onların tecrübelerinden faydalandım🥰 büyük gelenleri değişim yapmayın bence, bedeni oldupu zaman falan kullanırsınız, alınmış alınmıştır her türlü
Aacemiianne Edafmo 6-9 aylıkları galiba Eylüle falan giydiririm tahminimince eylül gibi 6 aylık olacak iade etmem inşallah çabuk büyümez yazın uzun kollu giydiremem gibi çünkü 🤭 geri vermeyi bende düşünmedim şimdi bir kaç tane 3 6 aylık tşört ve kısa kol zıbın alacağım son ayda alacağım ama kilosuna göre 🤷🏼♀️ benimde var çevremde doğum yapanlar yeni doğanı çok giyemez dediler bende biraz abartmışım büyük alırım diye 😂
Aacemiianne Sibelcnr benimde beş aralık o kadar kafam karışık ki yazlık mı alayım kışlık mı alayım uzun kollu alıyorum bedeni küçük diyorlar 6-9 alıyorum e bu seferde sanki büyük gelecek yazın da uzun kollu giyemeyecek gibi geliyor kış ne zaman biter yaz ne zaman gelir o da belli değil geçen sene martta kar yağmıştı 😂🤦🏼♀️
Aacemiianne Sibelcnr bende çok bişey almadım 4 tulum var 2 yazlık tulumu var toplam 8 zıbın var 4 hastane çıkışı var beşli olanlardan 6 da pantolon aldım ama hastane çıkışlarından başka hiç biri yeni doğan değil 😂
Sibelcnr Aacemiianne ebebekten aldim baby mee olan markalari deterjan olarak cok olumlu yazilar gordum denicem sampuanda sebamed uni baby mustela aldim hepsini karisik denicem hanisi iyi gelirse heo kucuk boy aldim