ronii47 benim de doğumum en geç 10 Mart görünüyor inşallah …
Kıyafet eksiğim hiç yok ( yakın çevremde 5. Kız bebek olduğu için çevredekiler yolladı hep, ben yeni birkaç tane aldım o kadar)
Bebek arabası,puset, anakucağı, katlanabilşr banyo seti, beşik, gardırop, emzirme yastığı, battaniyeleri, müslinleri,ağız memdilleri, emzikler, biberonlar, elektrikli göğüs pompası, patiklerşu, ayakkabıları, külotlu çorapları, toka ve bandanaları.. kapı süsü, emzik Zinciri, ıslak mendil, 1 paket yenidoğan Molfix(eğer pişik yapmazsa stok yapacaşım doğumdan sonra) kısacası almam gereken küçük birkaç parça şey kaldı. Bugün 25+6dayım🥰🌼
Bence sende artık başlamalısın, hem gün geçtikçe herşey pahalanıyor hem de ufaktan ağırlaşmaya başlıyor insan herşeyi tek seferde almak maddi olarak daha zor olur, yıka ütüle yerleştir vs derken zor yetişirsin gibi geldi bana