kckynssna Kuruuzum bende de 33.haftada gittiğimde dönmüştü, şuan 39+6 yım, 39+0 da gittiğimde hala baş aşağıdaydı ama doğum kanalına girmemişti 😫
Mevsen bebekten bebeğe değişiyo ama genelde 36. hafta sonrasında yavas yavas pozisyon almaya baslıyorlar bn 34. haftadayım henüz dönmemiş bile dönse ve inse belki rahatlicak midem 🙄