Rabia_kk Kızlar bugün 30+4 olduk ama kasıklarım çok ağrıyor dizlerim sızlıyor sizdede var mı böyle durumlar
Melike_nur53 Rabia_kk bende aynıyım 29 haftalıgım ama bebeğin eşi aşağıda diye oluyo 🤦🏻♀️ bazen dayanılmaz oluyo
aframoms13 Rabia_kk 28 haftalık gebeyim 24.haftamda başladı ama son birkaç haftadır pik noktasında dünden beri de yatıyorum sürekli ama nafile
Mom-babyyy Rabia_kk kasik ağrısı mi desen karın sertligimi desen yediklerimi hazmediyorum taş kesiliyor karnım yeminle 😄
babymom_8 Melike_nur53 Eşi aşağıda olunca rahminizde baskı ve dolgunluk hissediyor musunuz ağrıdan ayrı
Melike_nur53 babymom_8 hareket esnasında evet hissediyorum kemiklerim kırılcak gibi geliyo ama herzaman değil genelde akşamdan oluyo günün yorgunlugu vuruyo sanırım
babymom_8 Melike_nur53 Kasılma gibi oluyor bende ama 22. haftadayız daha çok erken acaba eşi mi baskı yapıyor merak ettim
Melike_nur53 babymom_8 odur canım biraz zor geçiyo bu şekilde olunca ama sabır ben başlara göre daha iyiyim umudum yukarı çıkıyor diye düşünmek ama bakalım 15inde randevum ozaman belli olur
babymom_8 Melike_nur53 Benimde 16 sında randevum var inşallah yukarı çıkmıştır ikimizinde ama benimki bitişik hiç mesafe yok arada biraz umutsuzum açıkcası
Melike_nur53 babymom_8 benim mesafe var demişti ama bakalım hiç belli olmaz umutsuz olma canım rabbimin dediği olur ❤️