minnakannesi08 Gizemgksnmz doktor enabız kaydı açarsa görünüyor canım..Benim o şekilde yaptı doktorum
Nurcanben Jgtcfvuuvjvgk bunun büyüsü falan varmı varsa banada söyleyin 16 gün gecikip nasıl dayanıyorsunuz ya test yapmadan of 😂😂
Jgtcfvuuvjvgk Nurcanben valla ben unutmuştum 😂😂😂zaten sıkıntılı günler geçiriyordum o günler de aglamaktan hiç adet günüm aklıma gelmedi 😂🥺
Ben_bir_anne_miyim bendiyebiriii Tucemsiiii Minikmucizelere E_rcimkara Hayal02 umudum321 Jgtcfvuuvjvgk melikeyldz_05 Selmaeren27 Fulyatrn esmerella37 Pozitif görünüyor hanımlar ama bazı değerler yüksek görünüyor daha önce kimyasal-gebelik geçirdim anlayan yardımcı olabilir mi lütfen 🥺🥺
bendiyebiriii Ben_bir_anne_miyim bütün gün sizi düşündüm dün postunuzu okumuştum. Çıktı mı sonucunuz acaba?
Tucemsiiii Ben_bir_anne_miyim kötü düşünmeyinnnn😌 doktora gidin o daha sağlıklı bilgi verir. Allah analı babalı büyütsün 💖
ayoLNolduYine Ben_bir_anne_miyim forumda sağ üst köşede 3 çizgili profile girdiğin yer yani tıkla resim yükle yazıyor oraya resimleri yükle linki kopyala buraya at
ayoLNolduYine Ben_bir_anne_miyim kan değerin yüksek kuzum ama kimyasal değildir olsa daha düşük çıkardı
ayoLNolduYine Ben_bir_anne_miyim pıhtılaşma sorunun varmı kan sulandırıcı kullanman lazım hemogram yüksekliğinin bir çok sebebi var vücut fazla kan üretince veya pıhtılaşma olduğunda veya çok başka şeylerden de kaynaklı olabilir dahiliye veya kadın doğuma göster hemen sonucunu
Ben_bir_anne_miyim ayoLNolduYine ya bilmiyorum kimyasal gebelikteki sonuclarima benziyor inşallah değildir yarın gideceğim doktora 😔
bendiyebiriii Ben_bir_anne_miyim ben de böyle bir değerle öğrenmiştim. 20+4 teym şimdi. Darısı em güzeli başınıza. İyi düşünün olsun ama hemen doktora gösterin sonuçları♥️
bendiyebiriii Ben_bir_anne_miyim ha bir de hep enfeksiyon belirtisi bu yükseklikler. Hastalık var mı iu an grip, idrar yolları enfeksiyonu gibi
Nurcanben Jgtcfvuuvjvgk of ya keşke öyle olsam bende 7 ay önce düşük yaptım 7 aydır deniyorum bugün de regl gunumdu olmadım ama olucam gibi