Qnl benim hamilelik hep riskli geçti ama ben çok rahattım 😂 ilk aylar kanama alanım vardı sonra rahim boyu sınıra düştü sonra yükseldi sonra tekrar düştü tabi ben kendimi yatağa bağlamadım hiç hunharca işte yapmadım normal devam ettim yani 30. Haftamda Hiç ağrım sızım yokken nst girdim sancı çıktı açıklığım başlamış 1cm açıklık oldu 2 gün hastanede tedavi gördüm 3 doz ciğer geliştirici vuruldum sonrası hafta ⅔ gün kontrole döndük nst ve ultrasona bakıldı hedef koyduk doktorumla ilk 32/34/36 derken bu zaman geldim bakalım yarın 37 oluyorum kontrol var bi sorun çıkmazsa hedef 38