Cinarabioluyor Ben bursa doruk cekirge Hastanesi’nde doğum yapacağım dışarıdan her fotoğrafçı doğuma giremiyor diye biliyorum. Dorugun fotoğrafçısı kimdir bilen var mı ? Güzel fotolar çıkıyor mu merak ediyorum hastaneden de net bilgi alamadım.
Nuray08 Cinarabioluyor benim arkadaşım orda dogum yaptı fotoğrafçısı kim bilmiyorm ama dogumhanenin içinde odasi var gidip görüşebilirsiniz çekimler de güzel fena degil ama çok profesyonel değil bence
Cinarabioluyor Nuray08 dışarıdan fotoğrafçı müsade etmiyorlarmış 😔 Yoksa birsuru fotoğrafçı var bildiğim ama oradaki ne mecbur kalıyoruz ilk anıların güzel olmasını istiyorum. İkinci gebeliğim ilk gebeligimdeki çekimler güzeldi ama değişmiş fotoğrafçısı. Birçok kötü yorum okudum internette o yüzden çok tereddüt ettim.
Nuray08 Cinarabioluyor yani bizim arkadas gece dogum yaptı oda lostu resimlerin hepsi karanlık çıkmıştı ertesi gün çekim resimleri guzeldi