40 haftalık hamileyim yaklaşık 5 aydır horlama , çok afedersiniz ağızdan su gelmesi , ve gazımı tutmamama gbi problemler yaşıyorum . Eşim bunların farkında ama ben üzülmeyim rahatsız olmuyim diye bişey demiyor . Annem bugün sen ne kadar horluyormuşsun diyince bi tuhaf oldum . Acaba geçer mi sonradan yaşıyanlar söyleyebilir mi