egeninincisii Doktorum ameliyata girdi, dünden bu yana sancı da çekiyordum. Anlayan varsa yorumlayabilir mi, meraklandım🙈
Esmay egeninincisii sanciniz var düzene girince daha da çoğalır bende dun çekindim ama hic sancı çıkmadı
tazeanneveminigi egeninincisii canım benim de seninkine benzer çıktı 37+6′dayiz biz. Doktorum güzel dedi yolladi. Hafif var ama sancidan saymiyorlar malesef 🤒
Esraliiii egeninincisii sancı olması için hepsi üst seviyede olması lazım sancı var ama dogum kadar değil yinede risk varsa dikkate alınmalı
egeninincisii Eddakayaa Şekerim var, 39’u beklemeyiz demişti doktorum. Tarih verir muhtemelen bugün🥹♥️
egeninincisii Esraliiii Aynen canım şekerim olduğundan bekletmeyiz demişti son kontrolde. Şekerim de yüksek bu aralar. O yüzden diken üstündeyim🙈 ameliyattan çıkmasını bekliyorum heyecanla.
Melkee egeninincisii Bebişin kalp atışları gayet güzel sancı da gözüküyor zaten her an her şey olabilir:)