Songul2610 Mrh arkadaşlar ben temmuzda erken dogumda kızımı kaybettim . Tekrar bebek istiyoruz bu ay adet oldum kontrole gttim tahlillerim yapildi hersey normal cikti sadece prolaktin degerim 33 çikti biraz yüksekmis ve dostinex verdi kullandim ayrica yumurta takibine baslayacaz ddi klomen verdi folidoce verdi. Cuma günü tekrar gidecem yumurta olmussa catlatma ignesi verecek size sorum catlatma ignesi kullanipta hemen hamile kaldinizmi yada kac ay catlatma ignesi kullandiniz. Cevaplariniz icin simdiden cok tesekkür ederim
Byy34 Songul2610 benim bir arkadaşım çatlatma iğnesiyle hamile kaldı iğneyi olduktan 1 hafta sonra kan testi verdi değeri 7.4 çıktı doktor gebelik var ama daha yeni dedi takip edilecek
juliet2021 Songul2610 çok geçmiş olsun. Ben çatlatma iğnesiyle hemen hamile kaldım 3 ay sonra bi takım sebeplerden bebeğimi kaybettim bu ay yine tedaviye başladım iğneden sonraki 6. Günümdeyim inş güzel sonuçlar alırız. Olumlu düşünelim😊
Songul2610 Byy34 ins degerleri yükselir bebisi tutunmustur ona . Onunda adına sevindm cnim ins bende bu ay hamile kalirim cvp verdgn icn ck tsk edrm😊
Songul2610 juliet2021 sagol cnim . Amin insallah güzel sonuçlar aliriz hep birlikte😊 sanada cok gecms olsn . Rabbim herkse nasip etsn bizede 😄😊