Aleynaduruu Merhaba güzel anneler 🌸 ben doğum iznine ayrıldım ama doğum parasını ne zaman alacağım bilgisi olan var mı ? Bu aşamalar nasıl ilerliyor
Edafmo Aleynaduruu doğurduğun gün raporun onaylanacak. Onaylandıktan sonra 1hafta içerisinde yatar para
Sevilay2122 Valla ben 21de 12 binlira mı ne almıştım ama askeri ücrete görede değişebilir alacağınız para