Merhabalar kızlar biz 12nci haftadayiz.ayaklarimda topuk dikeni çıktı cok agryo basamiyorum.ortopediye gittim sadece agri kesici ilac verdi mecburen.faha obce boyle bisey basina gelen varmi ne iyi gelir ne yapmaliyim 4 gun oldu perisan oldum aglamaktan