Hemsireanneeeee ben başından beri ufak ufak aldım. Biberonu, emziği, emzirme yastığı gibi cinsiyet gerektirmeyecek ufak maliyetli şeyleri. 4.aydan sonra bebek arabasını, anakucağını aldım. Kıyafetler zaten çevremden çok geldiği için yeni almadım ama cinsiyettem sonra almaya başlayabilirsin. Eksik çok ve detay fazla. Ufak ufak başlamanın zararı olmaz kimseye 🥰