Zarif canım umudunu kaybetme bende ilk ay famera hap kullandım yumurtam 20m oldugunda doktr catlama ıgnesı verdı yaptrdım ama o ay olmadı.2. Ay tekrar femara hap sonrasında kontrolumde yumurtam 25mm olmustu iğne vermedı kendı catlasın bakalım dedı 3 gun snra gttım catlamıstı o ayda hamıle kaldım suan 15 haftalıgım sabır gerektırıyor kafana takma bende cok takıyordum doktr onceside kaç ay istedık olmadı inşallah hayırlsıı ıle olur devam et umudunu kaybetme