Rose vişnelik Ümit’e gidiyordum ben başta sonra tıp fakültesine geçtim sezeryan istiyorum burda yapmadıkları için sakaryaya gidicem iki hafta kaldı doğumuma..burda özeller çok gereksiz pahalı 4bin tl olmuş sezaryen vişnelik ümitte..yani bakıyorum öyle mükemmel bi hastanede değil okadar parayı hakedecek sakarayada en iyi hastane 2bin tl alıyor ve hastaneler doktorlar çok çok iyi durumda orda bende oraya gitmeye karar verdim