ozge_efe_umay22 Kızlar bugün sezeryan için gün aldık 12.12.2022 de doğum olacak. Bugün kontrolde bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi doktor kafama takıldı. Yaşayan var mı acaba bu durumu
Gunes74 Bizimde 12.12 sezaryen günümüz. 36+4 haftalığız şuan ama nst de sancı görünüyor. İnşallah gününe kadar bekleriz erken gelmez. Hepimiz için güzel bir doğum olur umarım 🍀
Hayal_Annesi Benim sınırda tatlım yani çok yüksek ağrım alıyor o yüzden ama bir sıkıntı olmaz dedi nakalım benim de 14.12 ama doktorla cuma günü el sıkışmak istiyorum 12. 12 için🙃
ozge_efe_umay22 Hayal_Annesi ay bende 12.12 çok istiyordum doktor kendisi o tarihi verdi. Hafiften ağrım oluyor ama umarım gününe kadar bekler 🥰