Nurdeman Kızlar 37+6 dayım. 1 aydan fazladır geçmeyen bir soğuk algınlığı mı grip mi artık her neyse. İyileştim sanıyorum yarın kalkıyorum yine öyleyim. Doğum da yaklaştı. Bu hastalık geçmeden doğum yaparsam ne olur tehlikeli midir?