Esmactny
Esmactny canım öncelikle kendini gerip korkma bir kere olursa bekle ama artarsa kusma ateş falan olursa tabiki doktora git ben 35+5 günlüğüm geçen haftalar benimde oldu baya karın ağrısı ishal doktora gittim gebelikte olabiliyor dedi gönderdi eve sonra kaşık ağrım artti ve özel hastanedeki doktorum idrar yolu enfeksiyonu dan oldugunu söyledi ilaç kullandım geçti şükür bunlara dikkat et