Haydiyin bal anneler kızınızın isimlerini yazın birbirimize fikir olur 🥰💃
Anakuzusu benimde iki tane kızım var biri Fatma biri Buğlem 🥰🥰
Anakuzusu Asel Ceylin 🐣
Anakuzusu İpek koyacağız inşallah
Anakuzusu 26 günlük oldu kızım adı hüma 🌸🥰
Bizim daha kesinleşmedi ya Berfin ya da şilan düşünüyoruz 🌺
31+1deyiz kızım Bereni bekliyorum hayırlısıyla 🥹🌸
Lina 💗🙏🐞
Ecem veya duru dusunuyoruz bizdee,🌸
Eşim tam onaylamadı ama ben Mihra düşünüyorum 😂
bebek_firarda 😂😂😂
Zeynep yade🥰
Asya 🌟
Anakuzusu Sare Nüha koyacağız inşallah 🐣29+4
24 haftalığım duru yada mila istiyorum
57 günlüğünüz Arya🌸
Anakuzusu Elif Yaren koyacağız Allah nasip ederse inşallah 💜
Anakuzusu nasipse Asya koyacağız biz ❤️
Anakuzusu biz Nehir koyamaya karar verdik 🥰