Tase Kizlr sizdede öylemi bu haftalarda? Nefes darligi sanki nefes alamiyorum yatamiyorum ölüyorum saniyorum geceleri😪 Gelsede bitse bu izdirap
Kagan_pasa2 Tase sirt ustu uzanma canım. Bazen benim de oluyor saatim saatimi tutmuyor 37+1 im ben de
Tase essyagiz sirt üstünde yatinca dahada kötü oluyorum.. ilk gebeligimde böyle olmadi ..uyku zehir oldu😪
essyagiz Tase Evet o yüzden sola veya sağa yatmak gerekiyor ama bebek ağırlaştığı için durmadan dönmek gerekiyor🙈 iyice uykusuz kalıyoruz.. ama ben bunu doğum sonrası uykusuz kalacağımız gecelere hazırlık gibi düşünüp olumlu bakmaya çalışıyorum💓
Tase essyagiz aynen gece uyanmalsr ve saatlerce uyanik kalmalar bence alistirma🤗 Ama bence doya doya uyuya bilseydikde iyi olurdu son günler😬
Tase Selin_genis bende 7 aya kadar almadim hatta zayifladim son aylar almaya basladim. Ilk gebeligimdede öyle oldu
Tase Kagan_pasa2 Sirt üstü uzanmasamda yan yatiyorum hamilelik yastigini koyuyor bacaklarmin arasina ama fayda etmyior sanki cocuk bagrima oturmus gibi 😪😓