karakilcikfatma Merhabalar 38. Haftaya giriş yaptım bebeğim hala makat geliş 6 sinda randevum var dönmezse 8 i gibi sezeryan istedim ama merak ettiğim bu şekilde olup son anda doğum anında vs bebeğin döndügü oluyor mu yaşayan var mı böyle bir durumu?
Berfindmrcan21 karakilcikfatma daha 3 haftanız var dönebilir ki benim ablam şuan 40 I bitirdi hala makat geliş o da bekliyor 2 hafta daha yoksa sezeryan olcak
Esma1afra karakilcikfatma benim ilk gebeliğimde olmuştu Meryem suresini okudum okuduğum akşam dönmüştü döndüğünü anlıyorsun saten baya karnın acıyor