Ecmelllsx Kızlar adetim 10gün gecikti 2 gün önce kan testi verdim betam 2218 çıktı doktora gittim iki kese gördüğünü ama kanın düşük olduğunu söyledi takibe alalım başka bir sey de olabilir diğer kese dedi. Başınıza böyle bir şey geldi mi ?
Kbetul Ecmelllsx hamilelikte ilk kese oluşup sonrasında bebek yerleşiyor, ya dış gebelik riski ya da kese oluşmuş bebek oluşmamış riski olabilir
-Meltem123- Ecmelllsx canım alt kesede bebek var ama üst kesede gözükmüyor sanki doktorun bişey dedimi yada resimden mi anlaşılmıyor
Ecmelllsx -Meltem123- doktor ikisindede bebek var diyemem çok küçük sadece 2 kese var içi boşta olabilir dolu da olabilir dedi kadın kesin olarak hiç bişey demedi kan ver iki gün sonra yine bakalım dedi ilk muayenemdi bide yeni evliyim öyle canımı sıktı ki