Kbetul Arkadaşlar doğuma az kaldı normal doğum düşünüyorum, meryem ana otu kullanan var mı ? Faydasını gördünüz mü nasıl kullanmak lazım ?
Nis Kbetul yani senin adına bi yakınında yapabilir sende yapabilirsin ama zamanını iyi ayarlaman lazm kimisinn nisanı geliyo yapıyo fakat bi hafta sonra doguyo sancın geldimi yapman daha iyi olur otu genis ici su dolu bir kaba koyup niyet edilecek ben meryem süresi ayetel kürsi insirah süresi aklıma ne geldiyse okudum yine de emin olmak istiyorsan internetten ac bir bak kesin olsun👏🏻
EAK Kbetul Bunu ben de merak ediyorum. İlk doğumda kullanmadım. Sabah 9da iki cm açıklığım vardı gece 1 de doğum oldu o yüzden ihtiyacım olmadı hiç. Üstelik 4190gr doğdu oğlum ama su gibi doğumdu hiç zorlanmadan oldu şükür. Bu hamileliğimde 10gündür 2cm açıklıkla geziyorum sancım var ama doğum sancısı değil artık anlıyorum. Acaba cidden işe yarar bi şey mi bu Meryem Ana otu
Gamze79 Kbetul canım sancin doğumun başlayınca suyun içine koymak gerekiyor doğum yaptıktan sonrada sudan geri cikartmak gerekiyor suyunu içen de varmış ama ben içmedim geri de toprağa gömmüştük biz
Melekg Bana yapıldı doğumhaneye girdiğimde koymuşlar suyundan felan içmedim ben doğumum çok çabuk oldu ot hemen açılmış
Melekg Kbetul doğum bitince hemen sudan çıkarılması gerekiyor rahimde onunla kapanacak atmanıza gerek yok sonra tekrar kullanılabilir
emirtosveannesi Kbetul otu sudan çıkarın ot kapanıyor eski haline geliyor atmayın birdahaki dogumlarinizda kullanırsınız yada hamile birisine verirsiniz biz ablamda kullandık smdi annem bana getirdi benim doğumumda suya koyacagiz
Nis Kbetul atılmıyor dogumdan sonra sudan cıkarıyosun o dallar kapandıkca rahminde toparlanıyo sınırsız kullananilirsin
mavininhertonuu Doğumdan hemen sonra sudan çıkarılması lazım tekrar kapansın ot, eğer açık durursa sıkıntılı şeyler yaşayan varmış yinede her ihtimale karşı sudan çıkarmak lazım
Kbetul emirtosveannesi peki yararı oldu mu ablanıza ? Sudan çıkarmayı unutsak ya da kalsa bir kaç gün bir problem olur mu
emirtosveannesi Kbetul okadar guzel okadar rahat bir doğumu oldu ki ablam o otun yardımı olduğunu söylüyor ablamın o halini hatırladıkça cesaretleniyorum normal doğum için gerçekten masallah çok guzel gectu doğumu bebisi çıkarttılar 2 3 dk sonra ayağa kalktı bebeğini görmeye