Mavikalem niye saldırıyorsunuz anlamadım size birşey diyen olmadı? Benim gittiğim klinikteki cihaz yetersiz renkli doppler ve tansiyon ölçümü yapılamıyor bu sebeple sadece ben değil bütün doktorlar hastalarını yönlendiriliyor, yoksa kendi doktorum da yapabiliyor tabiki. Bilip bilmeden yalancı durumuna düşürmeyin insanları günah