tulaye Merhaba kızlar cuma günü sezaryen olacağım bebeğime kavuşuyorum.❤️ korku, heyecan, mutluluk ne ararsanız var. Geceleri uyuyamaz oldum artık🥹kimler var benimle aynı gün gelin dertleşelim.
bukurosnana tulaye Merhabalar bende oglusuma kavuşuyorum sonunda 02.12.2022 de😇 40+2 olduk bekledik hep normali bebis Tombis olunca gelemedi doktorumda artık sezeryan önerdi ve tarihe Bi baktım inanılmaz uyumlu 😇😇 saat 13 de kavusucaz oglusumla👼🏼 Ağlıyorum gülüyorum heyecanım var ama bi yandanda durgunlastim çok degisik
Mskk tulaye bende cuma günü inşallah kavuşuyorum bebeğime korku stres heyecan mutluluk karışık duygular icerisindeyim sağlıkla kavuşalım evlatlarımıza inşallah☺️🙏🏼
Ssmerve10 tulaye bende aynı kuzum bide oğlum var benim 3 buçuk yaşında 2.sezeryan olacak ama çok korkuyorum aşırı derecede
bukurosnana tulaye Gerçekten öyle bebeğimi sağlığını yüzünü kime benzeyecegini ilk sarılışı emzirmeyi ve ertesi gün evimize çekirdek aile olarak dönüşü düşünüyorum hep gözlerim doluyor mutlu oluyorum duruluyorum çok garip Gerçekten allahim yardım etsin bizlere bebisleri sağlıkla göndersin 🤗🥰👼🏼
Cer92- Ssmerve10 benimde 2 yaşında oğlum ikinci sezeryanım olcak psikolojik olarak evdekini düşünüyorsun çok zor 🥲🥲
Ssmerve10 Cer92- amin canım Allah razı olsun evet spinal olacak ama zaman geçmiyor sanki çok heyecanlı