3 gündür 14 aylık kızım çok kötü kasiniyordu kağıdını yeri hep kanatti bugün hastaneye gittik biz aleji olmuştur diyorduk ama belirtiler uyuz olmuş dedi doktor sürüp ve losyon yazdı 1 hafta sonra tekrar gelin dedi kıyafetleri kaynatin ütüleyen dedi ama nasıl kaynatcam 90 dereceye mi aticam yani