Snurugur Suriyelilerin muayene polikliniğini ayırdılar ama doğum süreci hakkında bilgim yok. Ben Cevat hocaya gidiyordum, kontrole gittiğimde Hüseyin Aksoy vardı. Sezaryen gününü onunla belirledik. 12 Aralık olmasını rica ettim sağolsun kırmadı doğumunu ben yapicam dedi. Hafta içi son kontrolümüz var inşallah. Her gittiğimde kapıda Hüseyin hoca çok sinirli azarlıyor diye konuşanlar oluyor ama aksine ben hep güler yüzlü ve pozitif bir doktor gördüm. Beklenti nedir veya neden başkaları öyle tecrübe ediniyor hiçbir fikrim yok. Cevat hoca da aynı şekilde çok naif kibar ve sevecen bir doktor. İkisi de bilgili.