Arkadaşlar 6 haftalikken bebeğim karnımdan yapılan muayeneyle gözüktü kalbide atıyordu ama 7 haftalikken gittim doktora yine aynı yere karnımdan gozukmedi vajinal muayeneyle gözüktü ve kap atimini aldı bir haftada daha da iyi gozukmesi gerekmezmiydi karnımdan bu arada gittiğim doktor ozel muayene ve aynı doktor