Hifabebekk Kızlar doğumdan sonra hastane de giymek için bi tane pijama takımı yetmez mi herkes iki üç tane alıyor ama ben bitane aldım
SebnemRasit Hifabebekk bi yakınım cuma günü sezaryen oldu hala çıkış yapmadı böyle durumlar için vs bi lekelenme olursa anlık pislenirse felan için yedek olarak bi tane daha koymak gerekir bence. İki den fazlası koymak saçma çünkü gidip eve alınıp gelinir.
Mhrbn44_ Hifabebekk bi tane lohusa koyduysan bi tanede normal takim koy evden canim nolur nolmaz kullanmazsan zaten getirirsin lazim olursada elinin altinda olur alsaydim diye düşünemezsin
Edafmo Hifabebekk bence ikl tane gerekli. Kanamamız olucak ister istemez, hem onun için hemde normal kirlenme durumuna karşı 2 tane yeterli
Tugbakose-24 2 tane pijama takımı goturdum ama sadece 1 tanesını kullandm bende kan fln gecmedı altıma
Mhrbn44_ Hifabebekk olur canim neden olmasin yedekte duracak zaten ekstra masrafa gerek yok düğmeli olsun diye zaten bir sürü harcamamiz oluyor doğum oncesi
Bernnnaaaa Hifabebekk valla ben 1 takım gecelik 1 takım pijama aldım gerek yok fazla fazla almaya bence