holly 777zarifanne sare tek basına güzel ama Eylül ismini daha çok beğendiğim için Eylül Sare’yi oyladım
777zarifanne holly teşekkür ederim canım yorumun için eşimde bende Sare isminde netleştik eylülü eşim istedi yani eylül sare mi olsa diye o düşündü bende böyle kararsız kaldım 🌺🥰
777zarifanne aysinckdn teşekkür ederim kuzum yorumun için 🌺üstte söylediğim gibi eşimle Sare’ye netleştik eşim Eylül sare mi olsa dedi bende kararsız kaldım ne zormuş isimde netleşmek bir sürü güzel güzel isim var 😂🥰