Kızlar ınstagramdan bu butikten kesinlikle alışveriş yapmayın 4 gün önce sipariş verdim havale yaptım 470₺ ürünleri ertesi gün kargoya vereceklerini söylediler mesajlara bakılmıyor telefonlara bakılmıyor dolandırıldm resmen nereye şikayette bulanabilirim dolandırıcı diye şikayetçi olsam bulurlar mı acaba sinirlerim çok bozuldu gerçekten
