Mdf17 Birlikte bekleyip belirtilerimizi yazalım mı benim sol kasıkta ağrım var günlerdir. Bide mide hassasiyeti oluştu.
Gul616161 Mdf17 benimde bat 8 aralık hiç belirtiö yok. Ara ara sağ tarafımda minnak ağrı hissediyorum. Birde çok uyuyorum ama ben zaten uykucuyum bilemiyorum o yüzden. 12 saattten fazla uyuyorum
irem01 Mdf17 benim bat 6. Yaklaşık bir haftadır kasik ve bel ağrısı var sık idrara çıkma var ama akıntı neredeyse hiç yok. Herkeste akıntı olmalı mı akıntı olmadan hamile olduğunu öğrenen var mı acaba? Sanırım olmadı yine bu ay 🙄
bsranur123 Mdf17 benim 7 aralikti beklenen regl tarihim fakat sanki gec yumurtladim bu ay 26 kasimda yumurtlama gördüm kuzum sanirim ileri tarihe atar reglimde bu yuzden🥺
Bebegim4 irem01 hayır hiç öyle düşünme 4 kere hamile kaldım bi bebeğim hariç hiç akıntı yaşamadım üstelik belirtim bile yoktu sadece adet sancısı o kadar
alyakaram Lionmother yaptım canm çok hafif belli belirsiz gözle görülmeyecek kadar silik kırmızılık vardı
esmerella37 Bat 1 adete 2 gun kala kahverengi akıntım geldi hafıf adet agrısı vardı dun simdide normal akıntı ve sag kasık agrım var insallah vardır dun test yaptım negatif yerlesmeden kac gun sonra pozıtıf cıkar acaba bılen varmı?
irem01 Bebegim4 gerçekten mı burda aşırı akıntı falan yazıyorlar düşük yaptım bı ay önce onda da akıntı olmuştu şuan olmayınca bı umutsuzlandim inşallah dediğin gibi bu sefer farklı olur çok teşekkür ederim 🥰