Merhabalar sevgili hamileler , biz de 13 haftalık oldu geçen hafta kontrolde cinsiyetimiz belli olmadı . Kıza benzetiyorum ama erkek de olabilir dedi doktorumuz. Ben aşırı kız hissediyorum , erkek olursa alışmam gerekecek :) sağlıklı olsun bütün bebeklerimiz inşaAllah. Cinsiyetini merak edersen 2 hafta sonra tekrar gel dedi . Gitmeliyim yoksa biraz daha bekleyeyim mi sizce