Selinactr Kızlar merhaba gebe kalmadan önce TSH değerim normaldi dört haftalık gebeyim TSH değerim 2.50 den 3.60 yükselmiş doktor tiroid ilacına başlicaz dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Gebelikte tiroid ilacı kullanmaya başlayan
Aysinvebebito Selinactr ben hamileliğin kan vermiştim ve doktorum bana TSHımın4.30 olduğunu söylemişti daha sonra başka bir doktora gittim orada da 2′nin altında çıktı bence birkaç yere kan verin laboratuvarlar arası fark olabiliyor
Nepenthe Selinactr benim 7-8 haftalıkken 5 küsür çıktı çok endişeliydim ama hemen ilaca başladım 50 mg 15-20 gün sonra tekrar kan verdim kontrol için 1.29 a düşmüştü ilaçla düzeliyor yani merak etme
evin_bozkurt Selinactr benim de TSH değerim düşüktü ilaç kullandım düzenli bir şekilde önce iki tane alıyordum günde 50 mg sonra düzene girmeye başladı günde bir tane kullanıyorum inşallah doğumdan sonra kullanma gereği duymam
Ayslpmk İlk hamileliğinde de kullandım sonrasında geçmişti 2. Hamileliğim bizde 75 kadar yükselttik ilacı doğumdan sonra inşallah geçer düzenli kullanmak önemli
Asuuuesraa Hiç korkmayın yeterki ilaçlarınızı düzenli kullanın ben sürekli ilaç kullanan biriyim ameliyat da olmuştum yaklaşık 10 yıldır ilaç kullanıyorum çok şükür bi sorun yaşamadım ilaçları kahvaltıdan bi saat önce almaya özen gösterin 🌸
yanlisanlamaama Selinactr ben hamilelikten önce başladım 3,6 çıkmıştı şuan hamileyim ve 1 senedir kullanıyorum epey düşmüş doktorum uzunca bir süre kullanmam gerektiğini söyledi. Korkmayın ilaçla düşen birşey 🌸
Gizmo55 Selinactr canım benim hamileliğin başında 6.8 çıktı çok korkmuştum bebek beyin gelişimi için önemli diye hemen ilaca başladık 1 ay sonra kontrolde 1.5 a düştü düzenli ilaç kullanırsan düzelir canım sıkma canını her ay takipte kalmanı isticektir doktorun
symabskrt Benimde tam tersi düşük çıktı hızlı çalışıyor gebelikte 10+5 iz ilaç başladık kontrol altında tutulunca risk oluşturmuyor içiniz rahat olsun