Nesrin fenerde doğum yapmıştım. O zaman farklı bir hastanedeydi. Ama işinin ustası, normal doğum için çok tercih edilen bir doktor. Neşeli ve rahat tavırları da bana iyi gelmişti.
Benden sonra birkaç arkadaşım da kendisinde doğum yapıp memnun kaldılar