Herkese selam ✨ sağlıklı günler diliyorum 🌸 ben 25 eylül de 4 haftalık bebeğimle vedalaştım . Kürtaj olmadan kendiliğinden düştü düşük1 hafta sonra gerçekleşti adet kanamasıyla birlikte . 34 gün üzerine tekrar adet gördüm 4 günü çok az açık rekli peçeteye sürülünce fark edilecek bir kanamaydı iki gün ise normal . Adetimin üçüncü ayı bügün 32 günüm Döngümde 3 gün gecikme var . Beniö gibi düşük yaşayıp adet düzensizliği yaşayan yada gebe olduğunu öğrenen var mı