Bu ikinci gebeliğim, 19+3 olduk bu gün🥰 kızım hiç böyle hareket etmiyordu usluydu meleğim 😍 erkek bebekler daha mı farklı oluyor bilmiyorum, ya sanki içerde zıplıyor 😬zıplıyor ve güm diye düşüyor içimde patlama oluyor 😄 ay çok tuhaf nasıl tarif edeceğimi şaşırdım , kızım balık gibi kayardı içimde bu bildiğiniz gümlüyor 🙄 normal mi bu ayda böyle deprem yaratması 😄