mustafatma43
selinsmother keşke bende özelde yaptırsaydım ama bilmiyordum işte , hatta doktora tam olarak ne testı olduğunu bile soylemedı sadece bir test yaptırcaz orda çıkan sonuca göre kaç ay önce gecırdıgını anlycaz dedi ordan arastırdım da avidite testı oldugunu anladım beklemek çok zor KESK’e yaptırsaydım şimdiye kadar başka bir yerde