Merhaba güzel anneler şuan 32+6 haftalığız fakat doktorum 3 hafta önden gittiğini 2600ün üzerinde olduğunu söyledi 2.gebeliğim sezeryan olucak tecrübeli olan anneler başına böyle bişey gelipte kaçıncı haftada doğuma alındınız acaba normalde 38de alınıyor fakat çocuğun kilosu erken alınmasına sebep olur mu