GokceMom_ 14+3 haftalık hamileyim ikili test ıcın snuc almaya gıttım cok sukur sonuc ıyı cıktı cınsıyetıni de soyledı kız dedi 2 hafta sonra gel 3 lü test yapıcaz dedı 3 lü testte neye bakıyolar bilgisi olan anneler yardımcı olabılırmı, 🥰
Prenses34_annesi GokceMom_ yine aynı şekilde kan alıyorlar zeka testi diye biliyorum doktorum öyle söylerken duymuştum